Monday, May 15, 2006

Tomhet...
Noen ganger føler jeg meg bare kreativ tom! Spesielt de tidene hvor det er krav til at jeg MÅ være kreativ - da sitter jeg plutselig og roter ut i det tomme intet..! Hvor ble alle de flotte idene av? Hva med alle de inspirerende tankene og smittende ordene? Borte...! Helt og fullt borte...! Jeg i min fortvilelse gravere dypere og forsøker febrilsk og finne noe, om det så skulle være bare en liten smule, av substans - men forgjeves - der hvor intet er, du intet finner...
Det er i slike stunder at jeg blir minnet på at jeg kommer til kort - jeg makter faktisk ikke alt ved meg selv, har ikke sjans!
Jeg har for liten tid å ta av, for få ideer og for liten kraft i meg selv.
Da er det godt å vite at jeg har en i bakhånd :-)
En som alltid hører...
En som alltid har noe å fylle på med...
En som alltid er kreativ og skapende...
Alt jeg behøver å gjøre er å spørre og ta imot...

No comments: